poniedziałek, 4 grudnia 2017

Jestem

Jestem tancerką, która przemierza parkiety trzymając w ramionach swojego partnera. 
Jestem aktorką w teatrze jednego aktora z jednym jedynym widzem na widowni oczarowanym moimi monodramami. 
Jestem piosenkarką z szeroką talią i repertuarem, śpiewającą solo, zawsze a capella, bez prób i na żywo. 
Jestem choreografem wykonującym ex tempore skomplikowane układy taneczne o charakterze zdumiewającym i absolutnie nie do powtórzenia. 
Jestem artystą kabaretowym, który za osobliwe satyryczne show  płacone ma perlistym śmiechem zachwyconej jednoosobowej publiczności. 
Jestem sportowcem dyscyplin wszelakich specjalizującym się w wykonywaniu różnych czynności z obciążeniem, najczęściej na czas; treningi od wczesnych godzin rannych do wieczora, czasami nocne zgrupowania. 
Jestem poetką od krótkich niezbyt pompatycznych form, które pięknie się rymują, ale nie zapisane uciekają w otchłań niepamięci. 
Jestem mimem i kuglarzem w jednej osobie, gestem wyczarowującym uśmiech na twarzy jedynego spektatora. 
Jestem gwiazdą. 
Jestem mamą…



M.

2 komentarze:

  1. Jestem za to ślicznym i wdzięcznym i szczęśliwym bobaskiem
    ktoś znajomy

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem wzruszona... pięknie!

    OdpowiedzUsuń